МОДЕЛЮВАННЯ БІМАТРИЧНОЇ ГРИ З МЕТОЮ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

МОДЕЛЮВАННЯ БІМАТРИЧНОЇ ГРИ З МЕТОЮ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ

21.09.2022 15:09

[1. Information systems and technologies]

Author: Фракянц Сергій Едуардович, магістр, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», м. Дніпро


На веб-платформі з роздрібкової торгівлі існує декілька типів рекламного просування: платформена (П), таргетована (Т), контекстна (К), банерна (Б) і два типу версії сайту для десктопних пристроїв, а саме для великих горизонтальних екранів (Desktop UI) та дизайн, призначений для мобільних пристроїв, а саме для вертикальних екранів будь-якого розміру (Mobile UI). Для кожної компанії-клієнта один і той самий тип реклами може мати різну ефективність.

Оптимальні вирішення такого питання можна знайти, сформувавши та вирішивши завдання біматричної гри, обчисливши нижню та верхню ціни в чистих стратегіях та відповідні характеристики (рис. 1).

Кожен гравець k ϵ I має у своєму розпорядженні деякий набір стратегій Sk. В ході розрахунків було знайдено сідловий елемент aij , як видно з (рис. 1), є мінімальним в i-му рядку і максимальним в j-му стовпці матриці. Пошук сідлової точки матриці відбувається таким чином: у матриці послідовно в кожному рядку знаходять мінімальний елемент і перевіряють, чи є цей елемент максимальним у своєму стовпці. Якщо так, то він і є сідловим елементом, а пара стратегій, що відповідають йому, утворюють сідлову точку.

Тобто якщо один із гравців дотримується урівноваженої стратегії, то інший гравець не зможе вчинити краще, ніж також дотримуватися цієї стратегії [1]. Математично це можна записати наступним чином: aij0 <= ai0jo <= ai0j.





Рисунок 1 – Набір визначених характеристик

Пара чистих стратегій (i 0 , j 0) гравців 1 і 2, які утворюють сідлову точку, називається розв’язком гри. За результатами моделювання, рекомендованою парою стратегій буде обрати таргетовану рекламу для десктопних пристроїв (Т1) та мобільних пристроях (Т2).

Література

1. Теорія ігор в дослідженні конфліктних ситуацій / В.М. Рева, О.П. Купенко. − Д.: Національний гірничий університет, 2011. − 56 с.

______________________

Науковий керівник: Хом’як Тетяна Валеріївна, доцент кафедри системного аналізу і управління,  кандидат фізико-математичних наук, Національний технічний університет «Дніпровська політехніка»




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення