ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АВТОМАТИЦІ ТА РОБОТОТЕХНІЦІ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ АВТОМАТИЦІ ТА РОБОТОТЕХНІЦІ У ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

18.09.2023 20:07

[3. Technical sciences]

Author: Онуфрійчук Андрій Володимирович, студент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці; Деревянчук Олександр Володимирович, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці; Кравченко Ганна Олексіївна, викладач вищої категорії, Чернівецький транспортний фаховий коледж, м. Чернівці


У рамках навчального модуля «Основи автоматики та робототехніки» у закладах фахової передвищої освіти (ЗФПО) робототехнічні комплекси можуть застосовуватися за наступними напрямками: 

1.Фронтальні практичні роботи. 

2.Дослідницька проєктна діяльність.

3.Демонстрація. 

Ефективність навчання основам автоматики та робототехніки залежить від організації занять викладачем. Методи, які доцільно використовувати  показано на рисунку 2.1:





Рис. 2.1. Методи навчання

При викладанні навчального модуля «Основи автоматики та робототехніки» краще використовувати метод проєктів. За допомогою цього методу студент ставить і вирішує власні завдання.

До основних етапів розробки проєктів ЗФПО відносять: 

1. Визначення теми проєкту. 

2. Формулювання мети та завдання проєкту.  

3. Розробка схеми на основі Arduino. 

4. Складання програми у відповідному середовищі. 

5. Тестування моделі.

При розробці проєктів студенти коледжу обмінюються досвідом між собою. Що, в свою чергу, ефективно впливає на розвиток творчих та  пізнавальних навичок, а також виробляє самостійність студентів. Arduino дозволяє студентам приймати рішення самостійно, відповідно до ситуації.   Важливо, що платформа допомагає узгоджувати свої дії з групою або працювати у команді.

Ще перевагою вивчення автоматики та робототехніки є не тільки робота у команді студентів коледжу, а й участь у різноманітних тематичних олімпіадах з робототехніки, що дуже підсилює мотивацію студентів коледжу до отримання знань, набуття навичок та вмінь. 

Мета використання АТР при формуванні ключових компетентностей студентів коледжу: сформувати особистість, яка здатна самостійно ставити навчальні цілі; проєктувати шляхи реалізації; контролювати та оцінювати свої досягнення; працювати з різними джерелами інформації; формулювати власну думку. 

Компетентнісний підхід у ЗФПО об'єктивно відповідає соціальним очікуванням у сфері освіти, а також інтересам учасників освітнього процесу ЗФПО. Компетентністний підхід акцентує увагу на результатах освіти студентів коледжу та здатності діяти в різних проблемних ситуаціях. 

На рис. 2 більш детально показано можливості включення АТР у вивченні дисциплін.






Рис. 2. Можливості використання АТР

Основне завдання системи ЗФПО – закласти основи інформаційної компетентності студентам коледжу. Оволодіти студентам коледжу методами збору і накопичення інформації, а також обробки та її практичного застосування. 

Література:

1.Тхоржевський Д.О. Методика трудового і професійного навчання та викладання загальнотехнічних дисциплін. Навч. посібн. – К. :Вища школа,1992.

2.Технології (рівень стандарту): підруч. для 10 (11) кл. закл. загал, серед, освіти / І. Ю. Ходзицька, Н. І. Боринець, В. М. Гащак та інші. — Харків : Вид-во «Ранок», 2019. — 208 с. : іл.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення