ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ СПІВПРАЦІ ТА КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ Й БІЗНЕС-ПАРТНЕРАМИ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ СПІВПРАЦІ ТА КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ Й БІЗНЕС-ПАРТНЕРАМИ

04.04.2022 16:17

[1. Information systems and technologies]

Author: Гудзь Вікторія Сергіївна, студентка, Хмельницький університет управління та права імені Л. Юзькова


Усе частіше інтернет-технології застосовують в професійних сферах. Це сприяє розширенню межі професійної діяльності працівників, дозволяє швидко організовувати продуктивну професійну діяльність, створювати інструментальне та методичне забезпечення. За допомогою інтернет-технологій керівники фірм, підприємств можуть отримувати інформацію, обмінюватись нею та досвідом з колегами, спілкуватись з клієнтами, відповідними організаціями, також створювати власні професійні сайти, блоги, сторінки.

У зв’язку з розвитком інтернет-технологій, виникли певні інформаційні системи, які широко використовують на підприємствах [1,2]. Це ERP-системи – системи управління ресурсами. Вони допомагають у плануванні продажів та у виробництві, надають можливість управляти попитом, закупівлями, запасами, продажами, витратами та проектами. SCM-системи – системи управління логістичним ланцюжком постачань. За допомогою SCM можна оцінювати витрати на постачання, управляти різними перевезеннями товарів, оптимізувати процеси постачання, забезпечити якість та швидкість. CRM-системи – системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Має функції прогнозування, функціональності продажів та маркетинг, а також містить зручний інструментарій для управління контактами й клієнтами.

Інтернет-технології в бізнесі надають можливість фірмам створювати власні сайти або ж інтернет-портали, на яких можна представити свої товари та послуги з детальним описом й ілюстраціями. Такі мережі, як Instagram, Yelp, Facebook, дозволяють охопити велику кількість користувачів, знаходити партнерів та працівників, рекламувати свій продукт. У діловій сфері користуються популярністю такі мережі, як LinkedIn, Atlaskit, MoiKrug.ru, Profeo[2,2]. За допомогою цих мереж можна створювати портфоліо, шукати роботу, працівників, партнерів, клієнтів, а також є можливість спілкуватися з різними фахівцями й спеціалістами, вести професійний блог, встановлювати ділові контакти, продавати товари. 

Для зручності співпраці починають використовувати хмарні технології. Це програмно-апаратне забезпечення, доступ до якого є в будь-якій точці, де є Інтернет. Вони дають можливість працювати віддалено та групою людей одночасно. Виділяють три найпоширеніші хмарних моделі: IaaS (Infrastructure as a Service) ―  замовнику надаються в оренду обчислювальні ресурси, у вигляді віртуальної інфраструктури. PaaS (Platform as a Service) ― клієнту надається доступ до віртуальної платформи з різноманітними сервісами та інструментами. SaaS (Software as a Service) ― клієнт має можливість використовувати певні програмні продукти при підключенні до Інтернету. 

Компанія GIGACLOUD визначила ТОП-5 кращих хмарних сервісів для бізнесу[3,2]. Google One (Диск) ― це хмарний сервіс, який дозволяє створювати, зберігати, редагувати будь-які файли, документи. Microsoft Office 365 ― це хмарний додаток, який містить зручні для роботи інструменти, що поширюються на основі передплати. Бітрікс24 ― хмарний сервіс, який використовують для автоматизації бізнес-процесів. Serpstat ― це SEO-платформа, яка дозволяє проводити порівняння позицій, робити SEO-аудит сайту і аналітику конкурентів. Deals ― онлайн-сервіс підписання документів електронним підписом. 

Отже, за допомогою мережі Інтернет можна миттєво проінформувати багатомільйонну цільову аудиторію про послуги, товари з використанням текстової, аудіо- та відеоінформації. Впровадження Інтернет-технологій дає змогу підприємству знайти свою аудиторію, постачальників, партнерів, підвищити оперативність та організованість та поліпшити якість послуг.

Список використаних джерел:

1. Манько А.В. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій в бізнесі. URL: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis02-39.html

2. Пилипчук В.П. Соціальні мережі в процесі просування послуг підприємства. Науковий вісник Мукачівського державного університету. М: 2018. Випуск 2. С. 60-66

3. Що таке хмарні сервіси та як вони допомагають бізнесу? URL: https://gigacloud.ua/blog/navchannja/scho-take-hmarni-servisi-ta-jak-voni-dopomagajut-biznesu

_____________________

Науковий керівник: Фасолько Т.М., к.е.н. доцент, Хмельницький університет управління та права ім. Л.Юзькова



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення