ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКОНАННІ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ КОЛЕДЖУ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИКОНАННІ КУРСОВОЇ РОБОТИ З ЕКОНОМІКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ КОЛЕДЖУ

09.07.2024 15:41

[2. Economic sciences]

Author: Ляшенко Ольга Володимирівна, старший викладач Прилуцького технічного фахового коледжу; Сафронова Ірина Андріївна, викладач Прилуцького технічного фахового коледжу



На сучасному етапі інформатизації суспільства все більшого поширення в різноманітних сферах життя набувають комп’ютерні технології, вони виступають як один із інструментів пізнання. Тому однією із задач вищої освіти є підготовка фахівця, який вільно орієнтується у світовому інформаційному просторі, який має знання та навички щодо пошуку, обробки та зберігання інформації, використовуючи сучасні комп’ютерні технології. Цей напрямок вважається перспективним, адже в цілому освіта характеризується як велика система, якісне функціонування якої неможливе без використання сучасних телекомунікаційних і комп’ютерних засобів зберігання, опрацювання, передавання, подання інформації [5].

Комп'ютерні технології стали невід'ємною частиною сучасної економіки, впливаючи на всі її сфери, від виробництва до споживання.

Основне призначення економіки - забезпечення суспільства предметами споживання та послугами, котрі створюють умови для життя та безпеки людини, родини, суспільства, країни [1].

Необхідність вивчення економіки аграрного підприємства підвищується в сучасних умовах, характерних для реального сектора  економіки, як основа вивчення резервів ефективної діяльності і конкурентоспроможності [4].

Виконання курсової роботи з економіки – це важливий етап навчання здобувачів освіти коледжу, який дозволяє глибше ознайомитися з темою, розвинути аналітичні навички, застосувати інформаційні системи як при розрахунках, так і на практиці, що в подальшому знадобиться для майбутньої кар’єри.

Інформаційна технологія – це сукупність засобів і методів їх застосування для цілеспрямованої зміни властивостей інформації, що визначається вмістом розв’язуваної задачі або проблеми [2].

Інформаційні технології є неодмінною умовою для функціонування високоефективної моделі навчання, основною метою якої є активне залучення кожного з учнів в освітній і дослідницький процеси [3].

Для організації та обробки даних,  розрахунків за формулами та побудови графіків, діаграм і таблиць здобувачі освіти застосовують табличні процесори Excel, Google Sheets.

Для візуалізації результатів дослідження в форматі діаграм, графіків, таблиць та створення презентацій використовують  графічні програми Power Point, Canva.

Основною перевагою інтерактивних методів навчання є наближення процесу навчання до реальної практичної діяльності фахівців. Інтерактивні методи сприяють інтенсифікації та оптимізації навчального процесу, допомагають навчитися вирішувати проблеми, правильно формулювати власну думку; аналізувати отриману інформацію; дискутувати, відстоювати свою точку зору; бути більш впевненими та незалежними. Використання інтерактивних методів навчання дозволяє в процесі навчання знімати нервове навантаження студентів, дає можливість змінювати форми їх діяльності, переключати увагу на вузлові питання теми занятий; сприяє розвитку комунікативних умінь і навичок [2].

Використання програмних засобів дозволить зробити курсову роботу з економіки більш якісною і ефективною та допоможе здобувачам освіти коледжу опанувати інноваційні методи  моделювання економічних процесів. 

ЛІТЕРАТУРА:

1. Вітлінський В. В. Моделювання економіки: Навч. посібник. / В. В. Вітлінський - К.: КНЕУ, 2003. - 408 с. 

2. Гевко І. В. Використання інтерактивних технологій в освіті // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. Вип. СXХХІХ (139). С. 53-60.

3. Гевко І. В. Формування і розвиток професіоналізму вчителя технологій: теорія і методика : монографія / І. В. Гевко. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. – 392 с.

4. Економіка аграрного підприємства: навчальний посібник / О. М. Петрига, Т. І. Яворська, Ю. О. Прус; за ред. О. М. Петриги, Т. І. Яворської. – Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс», 2016. – 498 с.

5. Концепція інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів, комп’ютеризації сільських шкіл: Затверджено колегією Міністерства освіти і науки України від 27 квітня 2001 р. № 5/8-21 // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки  України. – 2001. – №13. – С. 3-10.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення