ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ З ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ З ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ

04.07.2023 13:48

[3. Technical sciences]

Author: Лахман Олексій Іванович, студент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Деревянчук Олександр Володимирович, кандидат фізико-математичних наук, доцент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича; Томаш Василь Васильович, кандидат педагогічних наук, асистент, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Посилення ролі STEM-освіти є одним із пріоритетів модернізації освіти, складовою частиною державної політики з підвищення рівня конкурентоспроможності національної економіки та розвитку людського капіталу, одним з основних факторів інноваційної діяльності у сфері освіти, що відповідає запитам економіки та потребам суспільства.

Методика розвитку технічної творчості підготовки підростаючого покоління до творчої праці у технічній творчості має велику соціальну значимість. Досягнення науково-технічного прогресу суттєво впливають на характер виробництва та його технологію.

На базі позашкільного комунального закладу «Чернівецький обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» на заняттях гуртка «Основи робототехніки» вищого рівня апробовано вивчення теми дисперсії світла через використання засобів робототехніки. Зокрема, досліджено спектральний склад різних джерел світла штучного та природнього походження, а також, розглянуто будову сучасних дисплеїв та принцип роботи пікселів та субпікселів.

В якості штучного джерела світла з регульованим спектром використано робототехнічний набір на базі мікроконтролера Arduino UNO з триколірним RGB-світлодіодом. Регулювання інтенсивності кожного кольору (субпікселя) проводилося за допомогою використання апаратного 8-бітного цифро-аналогового перетворювача та трьох потенціометрів, напруга з яких зчитувалася 10-бітним апаратним аналогово-цифровим перетворювачем мікроконтролера, живлення схеми відбувалося від USB-порта комп’ютера. Узгодження масштабів вхідного та вихідного сигналів виконано шляхом програмування. Електрична схема та приклад підключення елементів подані на рисунках нижче.





Рис.1. Схематичне зображення підключення елементів

В результаті виконання практичної роботи отримано знімок спектру RGB-світлодіода:






Рис.2. Спектр RGB-світлодіода

Учні (гуртківці) здобули навички програмування та роботи з АЦП та ЦАП- модулями мікроконтролера, навчилися збирати електричні схеми за інструкцією, вдосконалили вміння початкового технічного моделювання та конструювання. 

Література

1.Технічна творчість учнів основної школи у процесі проектної і технологічної діяльності: навчально – методичний посібник / Тарара А.М.– К.: Педагогічна думка, 2014.– 134 с.

2.Основи технічної творчості. Частина 1: Навчальний посібник для студентів спеціальності 136 – металургія (бакалаврський рівень) / Укл.: Б.М. Бойченко, Л.С. Молчанов, Є.В. Синегін. – Дніпро: НМетАУ, 2019. – 53 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення