ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ГОТОВНІСТЬ ПЕДАГОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

05.05.2023 21:45

[1. Information systems and technologies]

Author: Подворнюк Ольга Олександрівна, викладач ЦК «Діловодства та інформаційної діяльності», Володимирський педагогічний фаховий коледж імені Агатангела Кримського


Професійна підготовка вчителів має враховувати вимоги суспільства до високого рівня підготовки освітян, в рамках яких на перший план виходить потреба у формуванні інформаційної компетентності. При цьому інформаційну компетентність вчителя можна розглядати, з одного боку, як складову загальної професійної компетентності, а з іншого-як мету і завдання правильно організованого освітнього процесу. Цей процес вимагає від викладачів зацікавленості та навчання використанню інформаційних технологій у навчанні, оскільки один і той самий комп'ютер у класі може бути використаний у різних схемах організації уроку та застосуванні інших методичних прийомів.

Однак у навчальних закладах країни існують проблеми, пов'язані з недостатньою обізнаністю викладачів з інформаційними технологіями та їх неналежним використанням. Викладачі не готові до використання цих технологій і не мають відповідної мотивації для цього.

Практика показала, що для підготовки вчителів необхідні такі основні модулі:

1.Формування професійної мотивації у використанні комп'ютерних інформаційних технологій; Фасилітація самостійної роботи вчителів;

2.Розуміння психолого-педагогічних засад змісту та використання комп'ютерних інформаційних технологій;

3.Створення середовища співпраці для вчителів, які пройшли навчання, та надання їм постійної методичної та технічної підтримки через аналіз результатів практичної діяльності та обмін досвідом використання нових освітніх технологій та інструментів.

Ці комплексні заходи уможливлюють якісні зміни в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів, взаємодії "студент-викладач" і, зокрема, нові способи організації інформаційного обміну між різними структурами цього та інших навчальних закладів.

Інфраструктура інформаційної мережі педагогічного коледжу імені Агатангела Кримського являє собою комунікаційний вузол, що складається з декількох серверів і внутрішньої інформаційної мережі. Окремі сервери використовуються для підтримки роботи бібліотеки, навчального та адміністративного відділів. На них зберігаються, систематизуються, аналізуються та використовуються інформаційні ресурси вищезазначених модулів. Це забезпечує автоматичну реєстрацію навчальних, методичних та інших електронних інформаційних ресурсів, створених співробітниками навчального закладу. Користувачі внутрішньої інформаційної мережі можуть отримати доступ до електронних ресурсів на відповідних серверах через робочі станції в навчальних аудиторіях, читальних залах бібліотеки.

Використання комп'ютерних засобів навчання викладачами коледжу значно полегшилося завдяки обладнанню, встановленому за останні кілька років. Це обладнання включає новий комп'ютерний клас(лабораторію), інтерактивні електронні дошки та проектори. Це дозволяє кожному викладачеві створювати і використовувати на заняттях необхідні наочні посібники, інформаційні діаграми і таблиці, з відповідним впливом на інтенсивність навчального процесу. Інструменти також заохочують самостійне навчання студентів, наприклад, пошук інформації в Інтернеті, систематизацію інформації та підготовку презентацій, замість традиційного домашнього завдання. Це допомагає мотивувати студентів до процесу професійної підготовки.

Література

1.Биков В.Ю. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем/ Фахове видання. Інформаційні технології і засоби навчання. – Випуск 1. – 2016. 

2.Білоусова Л.І., Колгатін О.Г. Педагогічне тестування та аналіз його результатів // Педагогіка та психологія: Збірник наук. праць. – Харків: ОВС, 2022. –Вип. 22. – С. 50-54.

3.Грубінко В.В., Бабин І.І., Гузар О.В. Положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців.  Тернопіль, 2014, 48 с.

4.Дивак В. В. Інформаційно-комунікаційні технології в професійній діяльності директора школи [Електронний ресурс] / В. В. Дивак  // Інформаційні технології і засоби навчання – 2017. – № 2. – Режим доступу до журн. : http://www.ime.edu-ua.net/em8/emg.html.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення