Дослідження психофізіологічного стану (ПС) 20 студентів другого курсу, проведене до і після занять з живопису, було виконане за допомогою "Активаціометра" і представлене в табл. 2, що дало змогу виявити генетично зумовлену емоційну реактивність кожного студента з урахуванням виявлених переваг семи кольорів райдуги.
При цьому, до занять у 12 студентів відзначено дуже сильні показники ПС (понад 145 под.), в 11 студентів сильні показники (менш як 145 под.), у двох студентів середні показники (менш як 89 под.), у двох студентів показники ПС були (менш як 76 под.) та в одного студента відзначено мінімальний рівень ПС, що становив менш як 4 под. Порівняння ПС з діагностичною шкалою (табл. 2) після проведення занять показало, що середній груповий показник ПС склав 153 под. (при 130 под. до занять). Отримано значення ПС до занять і після занять у 28 студентів, розподілених на сім груп, по чотири людини в кожній, з урахуванням переваги одного із семи кольорів веселки. Проведений порівняльний аналіз ПС виявив вплив певного кольору під час проведення занять з живопису на емоційний стан студентів.
Отримано оцінку рівня емоційного стану студентів під час колірного впливу та сприйняття, який є показником розвитку художнього мислення у процесі зміни психоемоційного стану.
Література
1. Цагарелли Ю.А. Системная диагностика человека и развитие психических функций: учебное пособие / Ю.А. Цагарелли. – Казань: Познание, 2009. – 413 с.
2. Корбан Ю.В. К проблеме изучения воздействия цвета на психофизиологическое состояние студентов / Ю. В. Корбан //Философия и социальные науки. – Минск: БГУ, 2015. - №1. – С.89-93.
3. Корбан Ю.В. Роль цветового воздействия на художественное мышление студентов / Ю. В. Корбан // Материалы IV-й Международной научно-практической конференции, 27-28 июня 2014 г. «Украина в системе современных цивилизаций: трансформации государства и гражданского общества». - Одесса: «ВМВ», 2014. - С.152-153.