ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ НЕТЕХНІЧНИХ НАПРЯМКІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ - Scientific conference

Congratulation from Internet Conference!

Hello

Рік заснування видання - 2011

ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ НЕТЕХНІЧНИХ НАПРЯМКІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

03.03.2023 18:45

[1. Information systems and technologies]

Author: Козиренко Світлана Іванівна, кандидат технічних наук, доцент, Харківський національний університет радіоелектроніки, м. Харків; Козиренко Віктор Петрович, кандидат технічних наук, доцент, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», м. Харків


Одними з основних інноваційних напрямів у системі вищої освіти у сучасних умовах є широке впровадження у всі форми навчання інформаційно-комунікаційних технологій, а також методів та засобів віддаленого навчання [1].

Особливість нинішнього стану навчання полягає в тому, що прогрес власне засобів інформаційних технологій (апаратних та програмних) відбувається набагато інтенсивніше, ніж педагогічних технологій цього напряму. Ситуація ускладняється і активним переміщенням студентів у мобільні технології, які поки що залишаються за межами інформаційного середовища навчального закладу.

Інформаційна підготовка в сучасній системі освіти значно підвищує актуальність предметних результатів і повинна забезпечувати:

● сформованість уявлень про комп'ютерно-математичні моделі та необхідність аналізу відповідності моделі та модельованого об'єкта (процесу), про способи зберігання та найпростішу обробку даних; 

● володіння прийомами написання алгоритмічною мовою програм для вирішення стандартних задач з використанням основних конструкцій;

● володіння комп'ютерними засобами подання та аналізу даних, уміння працювати з бібліотеками програм;

● початкове володіння універсальною мовою програмування, вміння використовувати основні керуючі конструкції.

Одним із напрямків інформаційної підготовки нетехнічних спеціальностей може стати No-code програмування. No-code програмування — це підхід, який дозволяє користувачам створювати програми за допомогою візуального моделювання та налаштування готових процесів чи шаблонів. No-code дозволяє кожному студентам створювати програми без професійних навичок програмування. 

No-code – це візуальний посередник між платформою для програмування та кінцевими користувачами, за допомогою якого вони можуть створювати та налаштовувати зовнішній вигляд програмного забезпечення без безпосереднього програмування. Платформи No-code з'явилися як незалежні інструменти,  дозволяючи    створювати прості програми тим фахівцям, якім не потрібна професійна програмістська підготовка. Сучасні No-code платформи мають можливість обробки досить великої кількості інформаційних рішень - сайтів, електронних таблиць, баз даних. Для навчальних закладів, використовуючи поширену підготовку з Excel і Sheet, найбільш сприятливою стає, наприклад, рішення AppSheet, що реалізує  технологію No-code для таблиць. Як вихідні дані використовуються електронні таблиці з подальшою фільтрацією даних, використанням розширеної логіки, створенням динамічного інтерфейсу. Використовуючи різні облікові записи, можна створювати командні проекти у межах навчальних груп. 

Програма AppSheet підтримує як настільні комп'ютери, так і мобільні пристрої, може використовуватися для бізнес-аналізу, маркетингу, соціологічних досліджень, управління проектами. 

Література

1. Козыренко, В. П., Козыренко, С. И. (2022). Актуальные вопросы развития информационной среды учебного заведения в условиях удаленного обучения. Вчені записки Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія», т. 28, с. 68–73.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Сonferences

Conference 2024

Conference 2023

Conference 2022

Conference 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення