ЩОДО СПІВПРАЦІ ІНТЕРНЕТ ІНДУСТРІЇ ТА ВИЩОЇ ШКОЛИ
24.09.2022 18:18
[2. Економічні науки]
Автор: Архипова Тетяна Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу ім. А.Ф. Павленка Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана
Швидкий розвиток комунікаційних технологій вносить концептуальніі зміни в організацію бізнес процесів на підприємстві та налагодженні конструктивних, довгострокових відносин з цільовою аудиторією. Представникам академічного середовища, вкрай важливо не лише на теоретичному рівні бути обізнаними з тенденціями, трендами, креативними технологіями, які сприяють досягненню стратегічних та комунікативних цілей підприємства. Важливо імплементувати цей багаж знань в практичну діяльність підприємства і на виході, завдяки синтезу теорії і практики, виявити та продукувати ефективні та результативні інструменти управління комунікацією підприємства в інтернет просторі, що посилить його конкурентоздатність та прибутковість.
Втім, реалії сьогодення не завжди сприяють налагодженню плідної співпраці викладача з представниками інтернет індустрії. Серед причин низької зацікавленості підприємств у партнерських стосунках із освітянами є жорсткі відмінності у стандартах навчання і в стандартах роботи на підприємстві та вирішенні польових завдань, вимога щодо повної зайнятості працівника, бюрократизмом процедурних питань, пов'язаних із просуванням запиту від навчального закладу до керівництва підприємства, ризик витоку інформації про роботу установи.
Одним із шляхів вирішення цієї проблеми є підвищення кваліфікації викладача. Однак і тут виникають проблеми. Динамічні зміни, які відбуваються в каналах, інструментах діджитал індустрії вносять дисбаланс в отриманих знаннях та навичках. Те, що було актуальним й результативним вчора, сьогодні зазнало кардинальних змін. Відтак, виникає нагальна необхідність систематично відвідувати тренінги, семінари, які б підтримували на належному рівні компетентність та фаховість викладача, що, в свою чергу, потребує значних фінансових ресурсів.
Спільнота освітян намагається самостійно вирішувати цю проблему, шляхом залучення до воркшопів, тренінгів, вебінарів на добровільних засадах представників інтернет індустрії. Однак, проведення таких заходів потребує наявність вільного часу як у представників бізнесу так і організаторів вищої школи та інших ресурсів.
Усвідомлюючи розрив між теоретичною освітою і практикою, у темпах розвитку бізнес-контексту і не своєчасності адаптації освітніх програм, що призводить до значного професійно-кваліфікаційного дисбалансу на ринку праці, необхідно створити об'єднуючу структурну одиницю, яка б стикувала та на певному відрізку часу курирувала взаємно зацікавлені організації. А також, оперативно усувала можливі протиріччя, підтримувала взаємний інтерес, рівновагу у співпраці, розробляла та реалізовувала стратегію безпосередньої взаємодії, за необхідності фінансовий допінг.
Література:
1. Т. Стежар. Інвестиція в завтра. Як бізнес змінює освіту в Україні. 15.04.2021 https://www.unian.ua/society/yak-biznes-zminyuye-osvitu-v-ukrajini-vdaliy-priklad-metinvest-politehnika-novini-ukrajini-11389021.html
2. Співпраця науки та бізнесу дає результати. 05.2021 https://meest-online.com/science/technology/spivpratsya-nauky-ta-biznesu-daje-rezultaty/
3. А. Шупарський. Індустрія та освіта: яка межа цієї взаємодії? 28.02.20 https://osvita.ua/vnz/71306/