ПРОБЛЕМИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

ПРОБЛЕМИ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

10.12.2022 16:16

[2. Економічні науки]

Автор: Франів Ігор Андрійович, доктор економічних наук, доцент, Львівський торговельно-економічний університет, м. Львів; Кріль Михайло Миколайович, аспірант, Львівський торговельно-економічний університет, м. Львів


Оптова торгівля є важливою ланкою в ланцюзі поставок, яка передає продукцію від виробника до кінцевого споживача. Оптовий торговець як правило, зберігає товари, що призводить до зменшення запасів виробника та стимулює збільшення виробництва. Крім того, роздрібні торговці виграють від діяльності оптовиків, оскільки це дозволяє їм зручно купувати товари. Оптовики отримують вигоду від ефекту масштабу, оскільки вони купують оптом за зниженими цінами [1].

Дефіцит запасів і надлишок. Дві крайні сторони циклу ланцюга постачання, дефіцит і надлишок товарів, - це проблема, яку бояться і з якою стикаються всі підприємства в той чи інший момент. У той час як дефіцит запасів заважає задовольнити попит клієнтів, запаси, які знаходяться у великих кількостях на складі, також призводять до фінансових втрат. Дієвий спосіб уникнути надмірних запасів або дефіциту запасів – правильний менеджмент з управління запасами, що дасть можливість підтримувати оптимальну кількість запасів.

В свою чергу коефіцієнт оборотності запасів показує кількість разів, коли запаси продаються або споживаються за певний період. Уважно стежачи за ним, оптовик точно знатимете, що потрібно поповнювати, коли поповнювати, а також які товари більше не потрібно складувати. Інвентаризаційний підхід у бізнесі дозволяє легко зрозуміти природу продуктів, відстежуючи їх рух. Ідентифікація застарілих товарів, товарів, що швидко і повільно обертаються дозволить чітко відстежувати витрати на їх запаси. 

Вибір, упаковка та відправка - це базовий процес успішної доставки товарів. Хоча це звичайний процес доставки, все залежить від правильного виконання. Оптовики повинні взяти під контроль процес вибору, пакування та відправлення, уважно стежачи за ним. Крім того, оскільки процес можна виконувати як вручну, так і за допомогою автоматизації, стежити за процесом може бути дуже легко. 

Погане уявлення про прибутковість продукту. Власникам бізнесу часто бракує знань або останніх оновлень про те, наскільки прибутковими є їхні продукти. Це не що інше, як результат слабкої системи відстеження запасів. Хоча компанії можуть легко порівняти собівартість товарів, проданих на початку року, і в кінці року, відстеження в режимі реального часу не є поширеною практикою. Погана видимість у режимі реального часу руху запасів, витрат на запаси та витрат на запаси проданих товарів може залишити «сліпу пляму» з точки зору прибутковості продукту. 

Щоб покращити бачення прибутковості продукту, потрібно почати з відстеження витрат на продані товари. Усе, що потрібно для відстеження собівартості проданих товарів це хороша, налагоджена система відстеження товарів у реальному часі. 

Як правило оптовик має різноманітні продукти, щоб задовольнити потреби клієнтів. Незважаючи на те, що оптовик може запропонувати велику кількість продуктів, він завжди хочете запастися новими товарами та товарами-замінниками, особливо для того, щоб завжди мати пропозицію для своїх клієнтів. Однак якщо, при цьому, не відстежувати рентабельність товарів за певною маркою та категорією, то це з великою ймовірністю призведе до складування збиткових товарів. 

Невідповідність вимогам клієнтів і постачальників. Невідповідність попиту клієнтів і постачальників або нерівномірність пропозиції товарів їх потребам на ринку є постійною проблемою для багатьох власників бізнесу.

На ринку, подібно до конкуренції між оптовиками, постачальники також мають конкуренцію. Ця конкуренція між постачальниками може позитивно зіграти для вирішення даної проблеми, оскільки кожен постачальник хоче запропонувати оптовику найкращу пропозицію та найкращий продукт. Незважаючи на те, що це дає незліченну кількість варіантів для вибору, може бути доволі складно вирішити, який із них вибрати. Якщо при цьому прийняти хибне рішення, ймовірність невідповідності між клієнтами та вимогами постачальників буде високою. Зрештою це приведе великих втрат та збитків. Більшість оптовиків просто дивляться на вартість, яку їм пропонують постачальники, і приймають рішення. Однак це може бути кроком у дуже неправильному напрямку. 

Для недопущення виникнення такої проблеми слід зважати на час виконання замовлення. Це визначає, скільки часу потрібно для завершення процесу від початку до кінця. Це також важливий критерій для ранжування постачальників, а саме, якщо існує постачальник із хорошими показниками часу виконання поставок, оптовик буде впевнений в тому, що йому рідко доведеться стикатися із затримками поставок. Якість продукту має найбільше значення для оптовика і ще більше як для клієнта. Тому важливо вибрати постачальника, який надасть тільки якісний товар. Вартість товару відіграє важливу роль у виборі постачальника. Йдеться не лише про те, щоб отримати продукт дешево, а більше про те, щоб отримати його за розумною ціною. 

Прибуток і грошовий потік. Підвищення норми прибутку та грошових потоків є головним завданням будь-якого бізнесу. Однією з основних, великих витрат, з якою стикаються оптові торговці, є витрати на зберігання. Особливо коли товари заскладовані надто довго, витрати на їх зберігання різко зростають. Одним із сучасних ефективних рішень цієї проблеми може бути дропшиппінг [2].

Запропоновані нами підходи для вирішення проблем оптової торгівлі, серед яких дефіцит запасів і надлишок, невідповідність вимогам клієнтів і постачальників, погане уявлення про прибутковість продукту, недоотримання прибутку і слабкий грошовий потік дадуть можливість твердо закріпитися на ринку оптовику. Також запропоновані нами тренди розвитку оптової торгівлі дозволять уникати ряду проблем з фінансово-господарською діяльністю оптовими підприємствами.

Література

1. What Is Wholesale Trade? (Definition, Examples and Benefits). Електронний ресурс. Режим доступу: https://sg.indeed.com/career-advice/finding-a-job/what-is-wholesale-trade

2. Kenton W. Wholesale Trade. Електронний ресурс. Режим доступу: https://www.investopedia.com/terms/w/wholesale-trade.asp



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення