УПРАВЛІННЯ СКЛАДАМИ В ЛОГІСТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

УПРАВЛІННЯ СКЛАДАМИ В ЛОГІСТИЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ

06.12.2022 17:11

[2. Економічні науки]

Автор: Савка Юстина Михайлівна, здобувач вищої освіти спеціальності «Менеджмент», Львівський державний університет внутрішніх справ; Янчик Ігор Володимирович, здобувач вищої освіти спеціальності «Менеджмент», Львівський державний університет внутрішніх справ; Живко Зінаїда Богданівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту, Львівський державний університет внутрішніх справ


Управління складом можна визначити як логістичний процес, який відповідає за приймання, зберігання та переміщення в межах одного складу аж до точки споживання будь-якої логістичної одиниці, а також за інформаційну обробку даних, створених у кожній процеси.

Основною метою управління складом є оптимізація функціональної логістичної зони, яка діє на двох етапах потоку, таких як: постачання та фізичний розподіл, таким чином становлячи управління одним із найважливіших видів діяльності для функціонування ланцюга поставок [1].

Загальна мета управління складом полягає в тому, щоб гарантувати безперервне і своєчасне постачання матеріалів і засобів виробництва, необхідних для забезпечення безперебійного обслуговування, таким чином, щоб виробничий потік організації значною мірою залежав від темпу роботи магазину.

Управління складом розташоване на карті логістичного процесу між управлінням запасами та керуванням замовленнями та розподілом (рис.1). Таким чином, зона відповідальності складської території починається з моменту отримання фізичної одиниці на самих об’єктах і поширюється на підтримку її в найкращих умовах для подальшої обробки. Опис важливості та цілей менеджменту безпосередньо залежить від основ і принципів, які формують сенс його існування, проте, щодо «повинно зберігатися», хто формулює питання основи та принципу -  інвентаризація або існування управління, і управління складом базується на цьому, щоб мати велике значення та чіткі цілі.





Рис. 1. Схема логістичного процесу 

Цілі, які слід враховувати керівництву при організації складського господарства: швидкість доставки; надійність; мінімальні витрати; максимум доступного обсягу; мінімум вантажно-розвантажувальних робіт та транспортних операцій і звичайно ж отримання переваг від логістичної та складської діяльності: зменшення адміністративних завдань; гнучкість розвитку решти логістичних процесів; оптимізація управління рівнем інвестування оборотних коштів; покращення якості продукції; оптимізація витрат; скорочення тривалості процесу; рівень задоволеності клієнтів [2].

Складське господарство є досить різносторонньою діяльністю, з різними особливостями та функціями. Хоча перебіг функцій складу залежить від дії багатьох фізичних та організаційних факторів, деякі функції є загальними в будь-якому середовищі, ці загальні функції: прийом матеріалів (сировини, напівфабрикатів, продукції); облаштування входів і виходів зі складу; матеріальна відповідальність за зберігання; обслуговування процесів поступлення, переміщення, зберігання матеріалів і складських операцій; відправка матеріалів; узгодження роботи складу з відділами інвентаризації та бухгалтерії.

Як висновок, пропонуємо формувати карту процесів управління складом. Карта процесів управління складом складається з двох поперечних осей, які представляють основні процеси -  планування, організацію та управління інформацією  - і трьох підпроцесів, які складають управління діяльністю та охоплюють  приймання, зберігання та переміщення. Процес планування та організації має стратегічний і тактичний характер, оскільки він має забезпечити рішення щодо ресурсів у зв’язку із загальною політикою та цілями, передбаченими стратегією організації, щоб підвищити конкурентні переваги, до яких вона прагне. При цьому слід розробити дистриб’юторську мережу організації; визначитися з розміщенням складів (враховуючи як загальне, так і місцеве бачення ринку); розміри складів (з врахуванням продуктів, які будуть зберігатися (за розміром, їхніми власними характеристиками та кількістю місць і поступлень) і попиту (особливо в секторах, на які впливає сезонність попиту); ринкового попиту; рівнів обслуговування клієнтів; системи обробки і зберігання; вимоги до проходів і необхідні офіси. 

Список використаної літератури:

1. Живко З. Б., Костинська Ю. В. , Сіра О. Ю.  Економічна безпека підприємства як логістична система – умова забезпечення конкурентоспроможності. Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей Х. Міжнародної науково-практичної конференції. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. С. 126–128.

2. Мартин О.М., Живко З.Б., Прокопишин О.С. Ділова репутація логістичного менеджменту як маркетинговий комунікаційний інструмент на ринку логістичних послуг . Modern science and practice. Abstracts of ІІІ International Scientific and Practical Conference. Varna, Bulgaria 2021.  С. 60-62.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення