МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ МУЛЬТИМЕДІЇ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ КОМПАНІЇ МУЛЬТИМЕДІЇ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

15.11.2022 23:13

[2. Економічні науки]

Автор: Головніна Олена Германівна, доктор економічних наук, доцент, Національний університет біоресурсів і природокористування України, Київ; Фастенкова Анастасія Вячеславівна, магістр, Національний університет біоресурсів і природокористування України, Київ


Телекомунікаційний сектор України перебуває в стані розвитку та потребує значного регулювання у зв’язку з політико-економічною нестабільністю економічного апарату. Значна частина ринку телекомунікаційних послуг та продуктів досить консервативна, проте її розвиток в форс-мажорних обставинах українського дійсності є прогресивним. 

Компанія «lifecell» займає позицію лідера поруч з «Київстар» та становить найбільшу частку телекомунікаційного ринку, займає передові позиції серед рейтингів телекомпаній. Основна маркетингова стратегія «lifecell» є комбінованою, її можна охарактеризувати як стратегію інтенсивного росту, застосування стратегії товарної диверсифікації. Це надає змогу якісно отримувати лідерські позиції на ринку  телекомунікаційних послуг з корпоративними клієнтами. Основні засади стратегії телекомунікаційного маркетингу «lifecell» полягають в особливостях агресивної політики витіснення конкурентів та завоювання домінантних позицій на ринку шляхом відстоювання та нагромадження частки ринку телекомунікаційного сектору. Розвиток компанії ґрунтується на стратегії інтенсивного росту та стратегії горизонтальної диверсифікації, яка надає телекомунікаційній установі постійно створювати нові продукти та захоплювати ринок телекомунікаційних послуг та у відносинах з корпоративним сектором при впровадженні інновацій та забезпечення комфортної діяльності клієнтури телекомунікаційної компанії. Зазначене позитивно проявляється у подальших маркетингових стратегіях телекомунікаційної компанії та повинно постійно вдосконалюватись під тиском нових чинників розвитку системи телекомунікаційних послуг та утримання традиційних позицій у розвитку цифрового маркетингу, залишаючись однією з найбільших компаній зв’язку та найбільш прибутковим серед інших діючих телекомпаній на ринку телекомунікаційних послуг та продуктів. 

Основними спрямуваннями удосконалення стратегії телекомунікаційного маркетингу є налагодження чіткої взаємодії заходів маркетингового відділу з іншими структурними компонентами механізму «lifecell». Пропонується використовувати ряд новітніх технологій для загального розвитку стратегії маркетингу і технічного оснащення її обслуговування, зокрема програми моделювання та аналітичної бази даних Big Data. Нестабільність розвитку макроекономічної ситуації економіки країни, викликає необхідність урахування форс-мажорних тенденцій при виборі саме стратегії кризових умов. Компанії «lifecell» потрібно оптимізувати існуючу стратегію відповідно до висунутих стратегічних планів, зокрема використовуючи методи моделювання за варіантами сценаріїв на глобальному та корпоративному рівні, тісніше взаємодіяти з фізичними особами на основі проведенням SEO-оптимізації та конкурентної стратегії в мережі Інтернет. SEO-оптимізація (англ. search engine optimization) — процес коригування HTML-коду, текстового наповнення (контенту), структури сайту, з метою підняття позиції сайту в результатах пошуку в цих системах за певними запитами користувачів. Чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більша ймовірність, що відвідувач перейде на нього з пошукових систем, оскільки люди зазвичай йдуть за першими посиланнями. Будь-які клієнти незалежно від типу сегменту B2C чи B2B шукають інформацію в Інтернет-мережі за допомогою певних ключових запитів. В компанії пропонується запровадити новий пакет послуг для диференціації маркетингової стратегії – Вільний Лайф Плюс. Вільний Лайф Плюс передбачає збільшення хвилин для міжнародних дзвінків, місячний безліміт на соціальні мережі та месенджери, безкоштовна роздача інтернету через пристрої, що дає змогу розширити абонентську базу та доходи компанії, збільшення кількості та якості функціональних процедур, в асортименті послуг компанії.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення