РЕАЛІЗАЦІЯ МОДУЛЯ УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ІНТЕРНЕТ-ВІТРИНИ КНИЖКОВОГО МАГАЗИНУ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

РЕАЛІЗАЦІЯ МОДУЛЯ УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ІНТЕРНЕТ-ВІТРИНИ КНИЖКОВОГО МАГАЗИНУ

14.11.2022 09:40

[1. Інформаційні системи і технології]

Автор: Дем’янюк Даниїл Богданович, студент 3 курсу, факультет комп’ютерних інформаційних технологій, Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль; Задорожний Максим Богданович, студент 1 курсу, факультет комп’ютерних інформаційних технологій, Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль; Гончар Людмила Іванівна, кандидат економічних наук, доцент, факультет комп’ютерних інформаційних технологій, Західноукраїнський національний університет, м. Тернопіль


Присутність книжкового магазину в Інтернеті може дати перевагу для бізнесу, щоб отримати чудові результати та задовольнити мінливі потреби сучасного клієнта. Використання торгової платформи онлайн-книжкового магазину є ефективним способом представити свій бренд більшій кількості людей і краще зарекомендувати себе в галузі. Це допоможе книжковій крамниці адаптуватися до прогресу технологій і краще обслуговувати клієнтів, що забезпечує більшу стійкість бізнесу.

Найкращим рішенням для створення та управління даними Інтернет-вітрини книжкового магазину є використання мов програмування TypeScript, JavaScript та бібліотек React, Redux, Express через популярність та широке застосування. Продаж книг в Інтернет-магазинах досить актуальна тема на сьогоднішній день для того, щоб її розвивати у вітчизняній практиці. Тому веб-додаток Інтернет-магазину повинен мати спроможність обслуговувати одночасно велику кількість клієнтів і саме завдяки сучасним технологіям у нас є така можливість. Використовуючи бібліотеку React для створення інтерфейсу веб-додатку, Redux для керування станом програми та Node.js з базою даних MySQL для розробки серверної частини – можливо досягти ефективного управління даними Інтернет-вітрини книжкового магазину.

Управління даними Інтернет-вітрини книжкового магазину дозволяє магазину вести електронний менеджмент проданих товарів, показувати користувачу, які саме книги є у наявності та яка їх кількість на складі, оскільки здійснюється регулярне поставлення нових книг. Клієнт може звернутися до продавця за його контактами та миттєво отримати відповідь, що добре впливає на імідж магазину, який використовує дану систему.

Використання СУБД MySQL. MySQL –  вільної системи керування реляційними базами даних – сприяє підвищенню швидкодії обробки великих баз даних. Ця система керування базами даних (СКБД) з відкритим кодом була розроблена як альтернатива комерційним системам. MySQL від початку була дуже схожою на mSQL, проте з часом вона збільшувалася і зараз MySQL – одна з найпоширеніших систем керування базами даних. Вона насамперед використовується для створення динамічних веб-сторінок, адже має чудову підтримку з боку різноманітних мов програмування.

Розглянемо не функціональні і функціональні вимоги проєкту.

Не функціональні вимоги проєкту:

1. Застосовність: легкий та зрозумілий графічний інтерфейс; підтримка користувача з питань щодо придбання товару.

2. Надійність: постійна безвідмовна робота Інтернет-магазину; забезпечення можливості віддаленого доступу до комп’ютера, на якому буде запущена система.

3. Проєктні обмеження: TypeScript, JavaScript; React; Redux; Module Scss; MySQL; Node.js; Express.

Функціональні вимоги проєкту: Реєстрація та авторизація клієнта; Адмін панель для адміністратора; Перегляд усіх книг; Наявність фільтрації та пошуку книг на сайті; Перегляд детальної інформації про книгу; Додавання книги в обрані товари; Додавання книги у корзину користувача; Оформлення замовлення; Вихід з профілю.

Доцільно зазначити, що система є ефективною, тому що економить час та ресурси, як користувача, так і магазину. Також варто додати, що система логічно структурує інформацію про те які книги доступні, яка доступна кількість, ціну та опис. 

Основні операції при покупці книги: вибір потрібної книги, яка є в наявності; користувач повинен вказати адресу, куди буде здійснена доставка та його електрону пошту; після оформлення замовлення, користувач отримає повідомлення від Інтернет-магазину про його замовлення; здійснення онлайн-оплати.

На рисунку 1 зображена концептуальна ER діаграма, яка відображає модель даних, що дозволяє описувати концептуальні схеми за допомогою узагальнених конструкцій блоків.





Рис.1. Концептуальна ER діаграма

Підсумовуючи, можна сказати, що розроблений модуль є ефективним, тому що економить час та ресурси, як користувача, так і магазину. Також варто додати, що модуль логічно структурує інформацію про те які книги доступні, яка доступна кількість, їх ціну та опис. Отже, основні операції при покупці книги полягають у наступному: можливості вибору потрібної книги, яка є в наявності; можливості підтримки постійного контакту між клієнтом та Інтернет-магазином завдяки вказуванню адреси доставки та електронної пошти; отриманні повідомлення клієнтом після оформлення замовлення, про детальну інформацію його покупки; швидкої оплати за допомогою банківської карти.




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення