РЕАЛІЗАЦІЯ ВЕБ-СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАПИСУ ВІЗИТІВ У МЕДИЧНИЙ ЗАКЛАД - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

РЕАЛІЗАЦІЯ ВЕБ-СИСТЕМИ ДЛЯ ЗАПИСУ ВІЗИТІВ У МЕДИЧНИЙ ЗАКЛАД

06.10.2021 23:02

[1. Інформаційні системи і технології]

Автор: Снайчук Я.Л., студент, кафедра автоматизованих систем управління, Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів


Веб-системи для запису візитів користуються популярністю серед бізнесу, оскільки дозволяють легко та ефективно розподіляти навантаження на персонал або устаткування. Такі системи є універсальним та мають широку сферу застосування, проте для наочності розглянемо систему для запису візитів у медичний заклад.   

Зазвичай такі системи повинні містити наступні функції:

1. Авторизація та реєстрація користувачів в системі. Надання доступу до системи в залежності від прав користувача;

2. Перегляд та пошук у списку лікарів, пошук найближчої медичної установи;

3. Відображення доступних дат та годин для запису пацієнта на прийом до лікаря;

4. Перегляд історії записів та нагадування пацієнтам про прийом за допомогою доступних каналів сповіщень;

5. Інструменти для адміністрування системи.

З метою вивчення ринку було розглянуто наявні рішення, а саме Helsi, askep, pb4.

Веб-система побудована за клієнт-серверною архітектурою [1] використовує HTTPS-запити для захисту важливої інформації від спроб крадіжок. Усі контракти між клієнтом та сервером мають відповідати REST-підходу [2].

Клієнт відповідає за надання користувачу веб-застосунку зручного і адаптивного інтерфейсу. Клієнт системи буде легким, таким чином він міститиме лише невелику частину логіки системи. Він реагуватиме на дії користувача та надсилатиме запити на сервер.



Рис. 1. Діаграма компонентів веб-системи для запису візитів

Серверна і клієнтська частини будуть поділені на модулі, які складатимуться з рівнів представлення і сервісів [3]. Основні модулі веб-системи для запису візитів у медичний заклад:

1. UserManagement – відповідає за авторизацію та автентифікацію користувачів;

2. Equeue – модуль для роботи з розкладом роботи  та візитами;

3. Settings – керує загальними налаштуваннями системи та не є прив’язаним до конкретної системи;

4. Notification – модуль, що відповідає відправлення електронних листів, повідомлень чи інших сповіщень;

5. Upload – відповідає за завантаження документів та фотографій у систему;

6. Core – містить базовий функціонал, що необхідний іншим модулям для роботи.

Контролери на сервері та сервіси клієнтської частини взаємодіють через REST API. Таким чином клієнтські модулі можуть спілкуватися з різними точками входу на сервері.

Література:

1. Клієнт-серверна архітектура – Wikipedia [Електронний ресурс]. – Режим доступу: uk.wikipedia.org/wiki/ Клієнт-серверна_архітектура (2021).

2. REST API – Wikipedia [Електронний ресурс]. – Режим доступу: uk.wikipedia.org/wiki/REST (2021).

3. Фрімен А. Entity Framework Core 2 для ASP.NET Core MVC для профессионалов / А. Фрімен. – Москва, 2016. – 1328 с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення