ПРОГРАМНО-АПАРАТНИЙ КОМПЛЕКС ДЛЯ КЕРУВАННЯ ОФІСНИМИ ПРИМІЩЕННЯМИ
10.11.2023 00:12
[1. Інформаційні системи і технології]
Автор: Кучірка Микола Васильович, студент, Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича, Чернівці
Розробка програмно-апаратного комплексу для керування офісом є дуже актуальною в сучасному бізнес-середовищі, оскільки такі системи підвищують продуктивність і ефективність, автоматизуючи рутинні адміністративні завдання, полегшуючи управління даними та їх аналіз, а також покращуючи комунікацію як всередині організації, так і за її межами.
Найближчим аналогом даної системи буде система розумного офісу, яких наразі є доволі багато, розглянемо існуючі рішення
Британська компанія Partner Create[1], що спеціалізується на ремонті офісу, пропонує проект розумного офісу, орієнтований на комфорт, безпеку та економію. Основними можливостями є керування освітленням, вентиляцією і кондиціонуванням, а також опаленням. Дане рішення забезпечує комфортні умови праці і покращує безпеку офісних приміщень, проте не надає можливостей для забезпечення офісу необхідними товарами, спрощення інвентаризації та використання офісного простору для проведення зустрічей. Саме тому для покращення робочих умов я вирішив створити рішення, яке буде забезпечувати саме цей функціонал, у поєднанні з елементами розумного офісу.
Метою проєкту є створення програмно-апаратного комплексу з керування офісними приміщеннями для здійснення централізованого керування офісом. Запропонована реалізація дозволить облаштувати зручну систему для керування офісними приміщеннями, що забезпечить комфортні умови праці і спростить деякі рутинні завдання.
Розроблена система матиме наступні можливості:
•Реєстрація часу прибуття та відбуття співробітників;
•Моніторинг відчинених вікон та дверей;
•Клімат контроль;
•Ведення обліку наявних у офісі солодощів та напоїв;
•Можливість формувати замовлення товарів для офісу;
•Ведення обліку обладнання у користуванні кожного працівника;
•Фіксація закріплених за працівником робочих місць у випадку роботи з офісу;
•Система сповіщень у разі незаконного проникнення у офіс;
•Система сповіщень у разі залишених відчинених вікон та дверей при зачиненні офісу;
•Можливість бронювати офісні приміщення для проведення зустрічей чи подій;
Програмна розробка виконана мовою С#, використовуючи фреймворк Blazor і бібліотеку Aspose.BarCode для обробки штрих-кодів.
Бібліотека Aspose.BarCode – це компонент .NET, який можна використовувати для створення, сканування, зчитування, виявлення та експорту різних типів 1D (лінійних), 2D і поштових штрих-кодів. Маючи чудовий набір функцій, цей API генератора штрих-кодів .NET забезпечує бездоганну точність під час зчитування або сканування зображень штрих-кодів у форматах PNG, BMP, JPG, GIF, TIFF та інших. Разом із функціями сканування штрих-кодів і QR-кодів Aspose.BarCode для .NET дозволяє керувати декількома елементами зовнішнього вигляду штрих-кодів, зокрема якістю зображення, розміром файлу, фоном і кольором штрихів, якістю та роздільною здатністю зображення, кутом повороту, підписами та багатьма іншими. [2]
Як СУБД було обрано відкриту систему MySQL, оскільки після проведених досліджень було виявлено, що вона найкраще підходить для потреб.[3]
Дана розробка допоможе покращити умови роботи в офісі та спростити керування офісними приміщеннями.
Список літератури
1.https://partner-c.com.ua/rozumnij-ofis/
2.https://www.aspose.com/uk/products/net/barcode/
3.https://devops.com/8-advantages-using-mysql/
___________________________________________________________________
Науковий керівник: Мельничук Степан Васильович, доктор фізико-математичних наук, професор, Чернівецький національний університет імені Ю. Федьковича