ЛЕНДІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРЯМИХ ПРОДАЖІВ
30.11.2022 17:22
[2. Економічні науки]
Автор: Павлова Валентина Андріївна, доктор економічних наук, професор, Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро; Лужецький Кирило Олексійович, аспірант, Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро
Опитування Gradus Research [1] в листопаді 2022 р. показало, що 45% суб’єктів вітчизняного бізнесу працює, не змінивши правил і обсягів, 12% – діяльність призупинили і тільки 1% розпочали нову власну справу. До ТОП-10 сфер діяльності входить роздрібна (15%) та оптова (13%) торгівля.
Тож, питання розвитку бізнесу й збільшення продажів є досить актуальним в умовах воєнного стану й непередбачуваних змін зовнішнього середовища. З одного боку, такий розвиток можна забезпечити за рахунок впровадження ERP, CRM системи, що дозволяє підвищити доходи на 30-45% (стратегічна мета бізнесу). Але й тактичні важелі (збільшення обсягів продажів) в умовах поширення онлайн торгівлі мають не менш суттєве значення.
Одним з популярних інструментів, що застосовується для збільшення прямих продажів, є лендлінги. Вони не вимагають значних витрат на їх створення, але впливають на формування відношення до торгової марки, підвищення лояльності клієнтів, що має вагоме значення для досягнення підприємницьких інтересів та зростання рентабельності бізнесу.
На сьогодні набирає обертів інтернет торгівля. Її популярність досягається різними шляхами, у тому числі донесенням до потенційного споживача інформації, на підставі якої він може здійснити як раціональну, так нераціональну покупку. За допомогою підвищення конверсії шляхом розташування тексту, що зацікавить покупця, можна розширити воронку продажів, що призведе до зростання прибутковості.
В цьому сенсі можемо погодитися з [2], що кожен бізнес обирає конверсію згідно його цілей та завдяки правильному визначенню точки відповідності зображення пропозиції й трендів в попиті споживачів зможе забезпечити їх зворотну реакцію й спонукати виконати цільову дію.
Прийнявши рішення щодо створення лендінгу, за підходами [2] слід визначитися з основними його компонентами, ознайомитися з алгоритмом підготовки ефективного лендінгу, обрати способи розробки лендінгу, виділити з них найбільш ефективний, прорахувати шляхи збільшення конверсії лендінга. Слід враховувати одне з правил, що важливим способом залучення потенційних клієнтів є демонстрація на створеній сторінці корисності для них отриманої пропозиції.
Використовуючи поради фахівців [2, 3], в компанії, що забезпечує поставку в Україну миючих дезінфекційних засобів для закладів охорони здоров’я, готельно-ресторанного бізнесу, створено сторінку під їх акційні продажі. Зацікавлені бонусною знижкою зазначеної пропозиції обрали цільову дію «Підписатися», що надало змогу зібрати інформацію для подальшої комунікації з потенційними клієнтами, а з них – дії «Поділитися» (80%), та «Купити» (20%). В результаті проведеної акції компанія реалізувала у форматі онлайн обсяг товарів згідно з очікуванням ефекту від проведеної операції.
На наступному етапі компанією планується створити дві різні сторінки з метою визначення зображення, за яким буде отримано більший ефект для подальшого його використання в акційних пропозиціях.
Отже, лендінг як інструмент прямих продажів в непередбачуваних умовах є досить ефективним засобом збільшення їх обсягів і має право на застосування компанією для забезпечення отримання доходів від реалізації товарів.
Література
1. Настрої українського бізнесу. URL: https://gradus.app/documents/320/ Gradus_for_KIEF_-_Business_Survey.pdf
2. Анатомія лендінгу: основні компоненти сайту, що продає. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/anatomiya-lendinga-osnovnye-komponenty-prodayushhego-sajta/
3. Берестецька О. Як зробити лендінг власноруч – покрокова інструкція. URL:https://sendpulse.ua/blog/how-to-create-a-landing