ІНТЕГРАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ І ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В УПРАВЛІННІ ПРОЄКТАМИ - Наукові конференції

Вас вітає Інтернет конференція!

Вітаємо на нашому сайті

Рік заснування видання - 2011

ІНТЕГРАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ І ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В УПРАВЛІННІ ПРОЄКТАМИ

06.12.2023 11:46

[1. Інформаційні системи і технології]

Автор: Абрамчук Дмитро Володимирович, здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти, Західноукраїнський національний університет, Україна


Запропонований підхід до інтеграції доповненої реальності (AR) [1] та віртуальної реальності (VR) [2] в сфері управління проектами представляє собою комплексний підхід, спрямований на покращення ефективності та результативності проектів. Цей підхід враховує особливості обох технологій та їхні потенційні переваги у контексті управління проектами. Розглянемо деталі цього підходу:

Інтегроване використання AR та VR. Основна ідея полягає в тому, щоб поєднати можливості як AR, так і VR, для створення інтерактивного та багатофункціонального середовища управління проектами. З використанням AR можна надавати реальний час інформації про об'єкти та процеси в реальному світі, тоді як VR може служити для створення віртуального простору для спільної роботи та прийняття рішень.

Ключові аспекти інтегрованого використання AR та VR. AR в контексті проектного управління дозволяє надавати реальну часову інформацію, накладаючи контекстуальні дані на реальний світ. Такий підхід полегшує процес прийняття рішень для управлінців проєкту та команди, що можуть отримувати додаткові дані щодо об'єктів або завдань у реальному часі.

VR використовується для створення віртуального простору, де учасники проєкту можуть взаємодіяти, спілкуватися та приймати рішення. Цей віртуальний простір адаптується під конкретні потреби проекту, надаючи інтерактивність команді та покращуючи співпрацю.

Використання AR та VR для візуалізації проекту дозволяє команді отримати реалістичний огляд просторових відносин між завданнями та ресурсами. Це полегшує розуміння складних структур та сприяє уникненню непорозумінь.

Інтеграція AR та VR дозволяє учасникам взаємодіяти з віртуальними об'єктами та моделями в реальному часі, забезпечуючи можливість внесення змін, обговорення аспектів проекту та спільне прийняття рішень в іммерсивному середовищі.

Застосування AR для розширення реальності сприяє полегшенню комунікації між учасниками проєкту. Розширені елементи реальності надають додаткову інформацію на фізичний світ, що полегшує сприйняття завдань та вимог, підвищуючи якість комунікації.

Інтегроване використання AR та VR в управлінні проєктами створює багатофункціональне та динамічне середовище, яке сприяє покращенню ефективності команди та якісному виконанню проєктних завдань.

Інтерактивне планування та візуалізація. Використання AR для візуалізації реальних об'єктів та об'єктів у реальному часі може полегшити процес планування проекту. В той же час, VR може допомагати в створенні тривимірних моделей проектів, що дозволяє команді ефективно взаємодіяти з просторовими об'єктами та об'єктами.

Використання AR та VR у сфері управління проєктами надає потужні інструменти для візуалізації та ефективного планування. Наприклад, Microsoft HoloLens [3] використовує AR для відображення віртуальних об'єктів на реальних поверхнях, що полегшує спільну роботу команди на будівельному об'єкті.

VR, у свою чергу, створює можливість взаємодії з тривимірними моделями проєктів. Компанія Autodesk [4], завдяки своєму продукту BIM 360, надає можливість взаємодії з великими будівельними моделями у віртуальному середовищі, полегшуючи співпрацю та розуміння складних конструкцій.

Ефективне планування та взаємодія: Застосування AR для візуалізації сприяє оперативному реагуванню на зміни в реальному часі. Наприклад, DAQRI Smart Helmet [5] дозволяє відстежувати робочі процеси та отримувати інформацію в реальному часі, полегшуючи взаємодію команди.

Віртуальні наради та спілкування. Застосування VR може бути корисним для проведення віртуальних нарад та зустрічей, забезпечуючи можливість спілкування команди проекту навіть віддалено. Це сприяє покращенню комунікації та зменшенню географічних обмежень.

Література

1.Carmigniani, J., & Furht, B. (2011). Augmented reality: an overview. Handbook of augmented reality, 3-46.

2.Abdelhameed, W. A. (2012). Virtual reality applications in project management scheduling. Computer-Aided Design and Applications, 9(1), 71-78.

3.Hanna, M. G., Ahmed, I., Nine, J., Prajapati, S., & Pantanowitz, L. (2018). Augmented reality technology using Microsoft HoloLens in anatomic pathology. Archives of pathology & laboratory medicine, 142(5), 638-644.

4.Autodesk, B. I. M. (2016). Autodesk BIM 360.

5.Lee, P., Kim, H., Zitouni, M. S., Khandoker, A., Jelinek, H. F., Hadjileontiadis, L., ... & Jeong, Y. (2022). Trends in smart helmets with multimodal sensing for health and safety: scoping review. JMIR mHealth and uHealth, 10(11), e40797.

____________________________________________________________________________________


Науковий керівник: Гладій Григорій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент, Західноукраїнський національний університет, Україна

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференції

Конференції 2024

Конференції 2023

Конференції 2022

Конференції 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення