ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА СЕРВІСУ ПОКУПОК ЗА КОРДОНОМ
07.05.2022 00:01
[1. Информационные системы и технологии]
Автор: Борисьонок Олександр Олександрович, студент, кафедра ІСМ, Національний університет “Львівська Політехніка”, м. Львів; Рибчак Зоряна Любомирівна, кандидат технічних наук, асистент кафедри ІСМ, Національний університет “Львівська Політехніка”, м. Львів
Вступ
Через численні переваги все більше людей кажуть, що сьогодні вони віддають перевагу онлайн-покупкам, а не звичайним. За останні роки процес прийняття рішень покупцем різко змінився. Покупці проводять широке дослідження в інтернеті, перш ніж поговорити з продавцем. Покупці також роблять більш прямі покупки в інтернеті через свій смартфон та ноутбук, ніколи не ступаючи в традиційні звичайні місця. Інтернет робить ведення бізнесу набагато простіше та швидше [1]. Це призвело до змін у тому, як люди ведуть бізнес із швидко зростаючою світовою тенденцією до онлайн-покупок або електронної комерції.
Ціль роботи
Багато людей у всьому світі вважають за краще робити покупки в Інтернеті та купувати товари від кількох брендів і компаній, які вони не можуть знайти або недоступні для покупки в їхніх країнах. Нині, за допомогою нової технології та підтримки Інтернету, люди з усього світу почали купувати товари онлайн, просто сидячи вдома. Купівля предметів і продуктів через Інтернет є дуже простим завданням. Зараз інтернет магазини які дають змогу купувати товари за межами власної країни по доступним цінам відіграють дуже важливу роль у житті кожного, особливо людей з дуже напруженим графіком життя. Своїм клієнтам він надає дуже зручний сервіс, маючи можливість зберегти товар в корзині для покупок і придбати його пізніше. Покупки через інтернет працюють досить просто для людей, які мають дійсну кредитну картку, дебетову картку або рахунок в інтернет-банку.
З інтернет-магазином ваш прибуток більше не обмежується кількістю клієнтів, які можуть фізично відвідати ваше звичайне місце. Ви можете продавати через міста, штати та навіть через кордони, усуваючи всі географічні обмеження. Інтернет-магазин також дає змогу обслуговувати покупців, яким зручніше переглядати та купувати в часи, коли роздрібні магазини традиційно не відкриті. Покупки в Інтернеті можуть заощадити час як покупця, так і продавця, зменшуючи телефонні дзвінки щодо наявності, технічних характеристик, годин роботи або іншої інформації, яку легко знайти на сторінках компанії та продуктів.
Система має бути розроблена як веб-платформа у мережі інтернет, доступна для будь-якого браузера. Діаграма використання представлена на рис. 1.1.
Висновок
Інтернет – це чудова технологія, а також величезне сховище інформації, засіб комунікації, торгова платформа, освітня сфера, бізнес та розважальне середовище. Інтернет також є вхідними дверима для змін і розвитку і особливо інформаційного співтовариства, яке є носієм і провідником розвитку, що існує в науково-технічній сфері. Тому електронна комерція разом із сервісами покупок за кордоном, які залишають свій слід на світовому ринку і набувають більшого значення на тлі класичного виду торгівлі, також займають досить важливе місце в національній економіці.
Список літератури
1. Управління попитом та пропозицією в сфері послуг [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ukrbukva.net/page,3,107910-Upravlenie-sprosom-i-predlozheniem-v-sfere-uslug.html