КОМП'ЮТЕРНА СИСТЕМА ДЛЯ ЛОГІСТИКИ ДЕЯКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2011

КОМП'ЮТЕРНА СИСТЕМА ДЛЯ ЛОГІСТИКИ ДЕЯКОЇ ТРАНСПОРТНОЇ КОМПАНІЇ

27.01.2023 12:41

[1. Информационные системы и технологии]

Автор: Казимір Юрій Володимирович, магістрант, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м. Чернівці


Вступ. Метою є розробка системи застосунків, що забезпечує роботу деякої транспортної компанії через можливості побудови оптимальних маршрутів на основі вирішення транспорної задачі, доступу до бази даних маршрутів через глобальну мережу інтернету та кросплатформності розроблених застосунків.

Аналіз проблеми. У сучасних умовах в концепції організації виробничих систем значним досягненням є виявлення та опис того, як проявляються норми організації високоефективних та ритмічних виробничих процесів. Йдеться про закон впорядкованості елментів праці у виробництві, резервування ресурсів у виробництві, календарної синхронізації тривалості технологічних операцій, ритму виробничого циклу виконання замовлення.

ПЗ для управління логістичними процесами сильно полегшує контроль за перевезеннями. Таке програмне забезпечення є єдиною базою, що веде облік і зберігає як персональну інформацію про учасників тих чи інших процесів так і інформацію про процеси в цілому. Переваги таких сучасних логістичних систем полягає в існуванні модулів аналізу та аналітики, що в свою чергу дає можливість користувачу проаналізувати та обрати більш вигідні підходи ведення бізнесу. 

Запропоноване технічне рішення. Створені два програмні застосунки з кромплатформним кодом. Вони створені в середовищі розробки Microsoft Visual Studio з використанням фреймворку Entity Framework та кросплатформної технології MAUI. Остання дає можливість розробляти застосунки під різні операційні системи: Windows, Android, iOS, MacOS, застосовуючи один, і той же код. Це і може бути використано при створенні вихідних програм з написаним кодом. Єдине, що один із застосунків більше орієнтований під мобільні пристрої, а інший під декстопні пристрої.

Створений програмний застосунок для мобільних пристроїв дозволяє працівнику отримувати список точок, тобто сьогоднішній маршрут, безпосередньо в своєму смартфоні, відкривши його. Крім цього, в застосунку є функціонал, що дозволяє переходити на гугл-карту для перегляду пунктів.

Декстопний програмний застосунок володіє набагато ширшими можливостями, зокрема, переглядом всіх маршрутів всіх працівників, додаванням маршрутів та точок до маршрутів, а також деякою аналітикою, яка базується на вирішенні транспортної задачі методом потенціалів. Остання дає можливість скласти найоптимальніший план перевезень від деякої кількості складів (постачальників) до деякої кількості споживачів (складів, магазинів), тим самим роблячи прогнози та рекомендації для оптимального перевезення

Окрім цього, всі збереження даних відбуваються в деякому хмарному сховищі, тобто на сервері СУБД MySQL, який надається одним із хостинг-провайдерів. Особливістю використання EF є те, що СУБД може бути легко змінена тільки рядком підключення до бази даних, а ввесь код залишиться не змінним при використанні інших СУБД.

Недоліком розробленої системи є відсутність відстеження доставок через GPS. Останнє може бути вирішено, оскільки розроблений мобільний застосунок готовий до такого розширення, а мобільні пристрої мають відповідний датчик. Також GPS-координати можна відслідковувати з допомогою різних Google-бібліотек до застосунку без наявності самого датчика.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення