ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ В УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА
09.12.2022 14:37
[2. Экономические науки]
Автор: Стеблич Антон Миколайович, магістрант, Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя
Найважливішим завданням сучасного маркетингу є правильне впровадження товарів, ідей, послуг у життя людей в потрібний час, за певною ціною, використовуючи гарантовані методи просування, інтеграцію відповідних людей для надання послуг клієнтам, пов’язаних із цими товарами, послугами чи ідеями. Така концепція близька до «правильного» принципу, що є основою всієї маркетингової стратегії. Маркетинг — це нове бачення та створення обмінів у сучасному інноваційному суспільстві. У типовому обміні споживачі обмінюють матеріальні цінності на товар або послугу; в інших обмінюються негрошовими речами. Оскільки важливою частиною загальної стратегії компанії є продажі та маркетинг, великою помилкою є те, що люди і деякі компанії не бачать в цьому різниці. Продажі включають фактичний обсяг реалізації продукту компанії своїм клієнтам, тоді як маркетинг — це процес повідомлення цінності продукту або послуги клієнтам для активного продажу. Тому маркетологам необхідно дотримуватися зазначеного «правильного» принципу, щоб стимулювати обміни. Суть його полягає у здатності маркетологів контролювати багатьма факторами, які визначають маркетинговий успіх. Більшість успішних організацій прийняли концепцію маркетингу в управління розвитком підприємства. Таким чином використовуються інформаційні дані для зосередження на потребах і бажаннях клієнтів з метою розробки маркетингових стратегій, які не тільки задовольняють потреби клієнтів, але й досягають цілей організації. Організація використовує маркетингову концепцію, коли визначає потреби покупця, а потім виробляє товари, послуги чи ідеї, які зможуть їх задовольнити. Маркетингова концепція орієнтована на задоволення клієнтів пропонуючи цінність. Вона передбачає: зосередження на потребах і бажаннях клієнтів, щоб організація могла відрізнити свій продукт від пропозицій конкурентів; інтеграцію всіх видів діяльності організації, включаючи виробництво та просування; досягнення довгострокових цілей для організації шляхом задоволення бажань і потреб клієнтів законним і відповідальним шляхом. Одним з важливих ключів до розуміння концепції маркетингу є знання того, що її використання означає, що продукт створюється після дослідження ринку, яке використовується для визначення потреб і бажань клієнтів. Продукти створюються не лише виробничими відділами, а потім очікується, що відділи маркетингу визначають шляхи їх продажу на основі досліджень. Організація, яка справді використовує маркетингову концепцію, використовує дані про потенційних клієнтів із самого початку продукту, щоб створити найкращий товар, послугу чи ідею, а також інші маркетингові стратегії для їх підтримки. Отже, маркетинг включає таку діяльність, яка спрямована на задоволення потреб і бажань споживачів через процес обміну. Сьогодні багато фірм взяли на озброєння в управлінні розвитком концепцію маркетингу. Таким чином, істинний, правильний ефективний економічний рух сучасного підприємства - це включення до основних питань розвитку компанії інноваційних концепцій маркетингу.
Література
1. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які варто знати кожному менеджеру. Альпіна Паблішер, 2021. 252 с.
2. Рене Моборн, Кім Ві Чан. Стратегія Блакитного Океану. Як створити безхмарний ринковий простір і позбутися конкуренції. Harvard Business Review Press, 2016. 384 с.
3. Шишмарьова Л. О. Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємства [Електронний ресурс] Сучасні проблеми управління підприємствами теорія та практика. – 2017. – Режим доступу : http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/16968/1.pdf
________________________
Науковий керівник: Шитікова Лариса Віталіївна, к.е.н., доцент, Національний Університет «Запорізька політехніка», м.Запоріжжя