КОУЧИНГ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2011

КОУЧИНГ ЯК ЗАСІБ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

09.12.2022 11:34

[2. Экономические науки]

Автор: Гудзь Марина Вікторівна, доктор економічних наук, професор, Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя; Педченко Володимир Сергійович, студент, Національний університет «Запорізька політехніка», м. Запоріжжя


На сьогоднішній день одним з сучасних дієвих інструментів управління персоналом є коучинг, який є засобом розвитку та використання потенціалу як окремих лідерів, так й підприємства в цілому. 

Питанням розвитку коучингу на вітчизняних підприємствах займалися Падухевич О., Логвиновський Є., Миколайчук І., Рарок О., Михайлов А.М., Волкова К.В. тощо [1, c. 62].

Мета дослідження полягає у визначенні коучингу як засобу вдосконалення системи управління персоналом.

Коучинг - це процес розвитку персоналу, який дає змогу розкрити потенціал працівника і домогтися реальних результатів у професійній діяльності. Головною метою коучингу є збільшення продуктивності роботи персоналу, завдяки тому, що працівники особисто вирішують усі труднощі, що з'являються. Коучинг як спосіб управління персоналом - це в жодному разі аж ніяк не вказівки та інструкції, це, скоріше, зв'язок керівника та підлеглого, зорієнтований на більш дієве розв'язання встановленої проблеми. За зовнішнім виглядом це виглядає дещо незвично, особливо для тих, хто звик до керівного стилю управління [2, c.24-26]. 

Запровадження коучингу як засобу управління у фірми розумно здійснювати зверху - вниз. Це природно, оскільки найкращим коучем для працівників буде їхній прямий начальник. Безумовно, працівники одного рівня також мають усі шанси бути один для одного коучами, однак тренер-начальник є більш результативним видом. Опанування коучингу не настільки важке, як це може здатися на перший погляд. Коучинг являє собою один з найбільш ефективних інструментів управління персоналом і досягнення цілей організації, в основі якого лежить максимальна реалізація потенціалу кожного співробітника і залучення його в діяльність організації [4, c. 245] Введення способів і підходів коучингу в повсякденну практику управління має можливість просунути фірму та її працівників до досягнення єдиних і персональних цілей [3, c. 61].

Однак при цьому необхідно розуміти, що це аж ніяк не універсальний метод від всіх проблем, і ніяк не спосіб, що підходить абсолютно всім, через це не потрібно відступатися і від класичних способів управління, формуючи концепцію, де одне включатиме інше.

Отже, можна зробити висновок, що результативний коучинг-менеджмент на робочому місці призводить до досягнення поставлених цілей та задач, дає задоволеність і задоволення, з якою виграє як працівник, так і система. Це аспект, що активізує найвищу якість навчання і зростання задоволеності роботою внаслідок звершення важливих і для працівника, і для установи цілей. 

Література:

1. Логвиновський Є. І. Функціональна та змістовна сутність коучингу на підприємстві. Європейський вектор економічного розвитку. 2012. № 2 (13). С. 297-301.

2. Миколайчук І. Коучинг у системі управління персоналом. Вісник КНТЕУ. 2015. № 4. С. 50-67. 

3. Подухевич О. Коучинг як ефективний інструмент для досягнення цілей та розвитку персоналу. Кадровик України. 2019. № 9.

4. Рарок О. В. Коучинг в управлінні персоналом підприємства. Вісник Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Економічні науки. 2016. № 11. С. 245–249.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення