ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ КОМУНІКАЦІЙНИХ СЕРВІСІВ ТА ДОДАТКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2011

ВИКОРИСТАННЯ СТУДЕНТАМИ КОМУНІКАЦІЙНИХ СЕРВІСІВ ТА ДОДАТКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ

08.12.2022 02:05

[1. Информационные системы и технологии]

Автор: Крижанівський Сергій Анатолійович, студент комп’ютерного відділення, Вінницький технічний фаховий коледж


На сьогоднішній день, люди починають все частіше переносити власну працю та більшість процесів, які не виключають таку можливість, в інтернет простір. Сфера освіти не є виключенням, тому зараз з’явилося багато додатків та сервісів, що роблять можливим навчання учнів та студентів дистанційно, а також покращують його, освітній процес стає більш якісним. 

В даній статті я хочу розглянути та коротко розповісти про декілька найпоширеніших та найбільш корисних сервісів для дистанційного навчання.

Почнімо з безкоштовного веб-сервісу від компанії Google під назвою Classroom. Google Classroom – це сервіс, що створений для навчання та спрощення подачі учням та студентам потрібної інформації безпаперовим шляхом, а також подальшого розміщення завдань задля їх опрацювання. Він є збіркою, що об’єднує в собі 5 різних сервісів, а саме: Диск, Документи, Таблиці та Презентації, Gmail та Google Календар. Це дозволяє зробити його використання багатофункціональним та отримати максимум необхідних речей для організації навчального процесу. 

Вся взаємодія студентів та вчителів відбувається через спеціальні класи, які являються основним елементом сервісу. За допомогою Classroom можна проводити онлайн зустрічі, створювати та поширювати матеріали для навчання, задавати завдання студентам з можливістю їх перевірки та ін. Також, плюсом є те, що сервіс доступний як і в вигляді веб-додатку, так і в вигляді повноцінного додатку для Android та IOS.

Далі хотілося б перейти до ще одного сервісу від компанії Google, а саме Google Forms. Це програмне забезпечення для створення та керування опитуваннями, що є частиною безкоштовного веб-пакету Google Docs Editors. 

За допомогою нього викладачі можуть зручно проводити тестування студентів та використовувати результати в процесі їх оцінювання або ж просто покращувати засвоєння пройденого матеріалу. Основні функції взаємодії з тестами включають пошук у меню, перемішування питань для рандомізованого порядку, обмеження кількості відповідей один раз на людину, власні теми, автоматичне формування пропозицій відповідей під час створення форм та завантаження файлу користувачами, які відповідають на запитання, за якими вони потім мають ділитися вмістом або файлами зі свого комп'ютера чи Google Диску. 

Також, є безліч схожих сервісів для опитування та тестування, найпопулярнішими з яких є Naurok та Vseosvita, які мають дуже схожий функціонал та загалом подібні між собою. 

Різниця між ними та Google Forms полягає у тому, що поміж основної функції – проведення опитувань, на цих веб-сервісах також розміщуються різні тематичні презентації для здобувачів освіти, проводяться онлайн зустрічі в вигляді вебінарів для вчителів та багато інших корисних і цікавих функцій.

Отже, зазначені мною вище сервіси є чудовими інструментами для дистанційного навчання, які в наш час дуже часто використовуються вчителями та здобувачами освіти. Вони допомагають учням та студентам продовжувати навчатися за будь-яких умов, що позитивно впливає на подальшу картину їхнього розвитку і дає змогу не зупиняти навчальний процес за будь-яких умов.

СПИСОК ДЖЕРЕЛ:

1. Google Classroom. URL:  https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Classroom (дата звернення 07.12.2022);

2. Google Forms. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Google_Форми (дата звернення 07.12.2022);

3. Освітній проект На Урок. URL: https://naurok.com.ua/ (дата звернення 07.12.2022);

4. Національна освітня платформа Всеосвіта. URL: https://vseosvita.ua/ (дата звернення 07.12.2022);

___________________

Науковий керівник: Похилько Олексій Володимирович, викладач, Вінницький технічний фаховий коледж



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення