ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ СПІВПРАЦІ ТА КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТАМИ Й БІЗНЕС-ПАРТНЕРАМИ
04.04.2022 16:17
[1. Информационные системы и технологии]
Автор: Гудзь Вікторія Сергіївна, студентка, Хмельницький університет управління та права імені Л. Юзькова
Усе частіше інтернет-технології застосовують в професійних сферах. Це сприяє розширенню межі професійної діяльності працівників, дозволяє швидко організовувати продуктивну професійну діяльність, створювати інструментальне та методичне забезпечення. За допомогою інтернет-технологій керівники фірм, підприємств можуть отримувати інформацію, обмінюватись нею та досвідом з колегами, спілкуватись з клієнтами, відповідними організаціями, також створювати власні професійні сайти, блоги, сторінки.
У зв’язку з розвитком інтернет-технологій, виникли певні інформаційні системи, які широко використовують на підприємствах [1,2]. Це ERP-системи – системи управління ресурсами. Вони допомагають у плануванні продажів та у виробництві, надають можливість управляти попитом, закупівлями, запасами, продажами, витратами та проектами. SCM-системи – системи управління логістичним ланцюжком постачань. За допомогою SCM можна оцінювати витрати на постачання, управляти різними перевезеннями товарів, оптимізувати процеси постачання, забезпечити якість та швидкість. CRM-системи – системи управління взаємовідносинами з клієнтами. Має функції прогнозування, функціональності продажів та маркетинг, а також містить зручний інструментарій для управління контактами й клієнтами.
Інтернет-технології в бізнесі надають можливість фірмам створювати власні сайти або ж інтернет-портали, на яких можна представити свої товари та послуги з детальним описом й ілюстраціями. Такі мережі, як Instagram, Yelp, Facebook, дозволяють охопити велику кількість користувачів, знаходити партнерів та працівників, рекламувати свій продукт. У діловій сфері користуються популярністю такі мережі, як LinkedIn, Atlaskit, MoiKrug.ru, Profeo[2,2]. За допомогою цих мереж можна створювати портфоліо, шукати роботу, працівників, партнерів, клієнтів, а також є можливість спілкуватися з різними фахівцями й спеціалістами, вести професійний блог, встановлювати ділові контакти, продавати товари.
Для зручності співпраці починають використовувати хмарні технології. Це програмно-апаратне забезпечення, доступ до якого є в будь-якій точці, де є Інтернет. Вони дають можливість працювати віддалено та групою людей одночасно. Виділяють три найпоширеніші хмарних моделі: IaaS (Infrastructure as a Service) ― замовнику надаються в оренду обчислювальні ресурси, у вигляді віртуальної інфраструктури. PaaS (Platform as a Service) ― клієнту надається доступ до віртуальної платформи з різноманітними сервісами та інструментами. SaaS (Software as a Service) ― клієнт має можливість використовувати певні програмні продукти при підключенні до Інтернету.
Компанія GIGACLOUD визначила ТОП-5 кращих хмарних сервісів для бізнесу[3,2]. Google One (Диск) ― це хмарний сервіс, який дозволяє створювати, зберігати, редагувати будь-які файли, документи. Microsoft Office 365 ― це хмарний додаток, який містить зручні для роботи інструменти, що поширюються на основі передплати. Бітрікс24 ― хмарний сервіс, який використовують для автоматизації бізнес-процесів. Serpstat ― це SEO-платформа, яка дозволяє проводити порівняння позицій, робити SEO-аудит сайту і аналітику конкурентів. Deals ― онлайн-сервіс підписання документів електронним підписом.
Отже, за допомогою мережі Інтернет можна миттєво проінформувати багатомільйонну цільову аудиторію про послуги, товари з використанням текстової, аудіо- та відеоінформації. Впровадження Інтернет-технологій дає змогу підприємству знайти свою аудиторію, постачальників, партнерів, підвищити оперативність та організованість та поліпшити якість послуг.
Список використаних джерел:
1. Манько А.В. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій в бізнесі. URL: https://cdn.hneu.edu.ua/rozvitok19/thesis02-39.html
2. Пилипчук В.П. Соціальні мережі в процесі просування послуг підприємства. Науковий вісник Мукачівського державного університету. М: 2018. Випуск 2. С. 60-66
3. Що таке хмарні сервіси та як вони допомагають бізнесу? URL: https://gigacloud.ua/blog/navchannja/scho-take-hmarni-servisi-ta-jak-voni-dopomagajut-biznesu
_____________________
Науковий керівник: Фасолько Т.М., к.е.н. доцент, Хмельницький університет управління та права ім. Л.Юзькова