ПЕРЕВАГИ, НЕДОЛІКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ
01.12.2023 16:59
[2. Экономические науки]
Автор: Созинова Ірина Валентинівна, кандидат економічних наук, доцент, старший викладач кафедри маркетингу, Національний авіаційний університет, м. Київ;
Коротка Тетяна Юріївна, студентка, Національний авіаційний університет, м. Київ
Контент-маркетинг — це стратегічний маркетинговий підхід, орієнтований на створення та розповсюдження релевантного й цінного контенту для залучення потенційних клієнтів, формування довіри серед цільової аудиторії, зростання кількості покупців і, як наслідок, збільшення прибутку та отримання доходу. [1]
У сучасному світі контент є ключовим методом залучення потенційних клієнтів та найефективнішим рішенням для розвитку. Основним завданням контент-маркетингу є надання об’єктивної інформації та формування довірливих відносин з споживачем.
Опитування маркетологів у 2022 році показало, що 90% маркетологів зазначили, що контент-маркетинг є частиною їхньої загальної маркетингової стратегії. [5] У 2022 році дохід індустрії контент-маркетингу у світі оцінювався приблизно в 63 мільярди доларів і, за прогнозами у 2026 році досягне 107 мільярдів доларів. [6]
Серед основних видів поширення контент-маркетингу можна виокремити наступні: мобільні додатки, телебачення, соціологічні опитування, вікторини, вебінари, тренінги, хештеги та прямі трансляції в Інтернеті, фотоматеріали, електронні книги. Найбільш популярними соціальними мережами для потенціального поширення на сьогодні є Instagram, Facebook, Pinterst та інші, які мають найбільше користувачів і охоплюють різновікову аудиторію з багатьох країн світу, що є ефективним та сприятливм для поширення контент-інформації.
Переваги застосування контент-маркетингу:
1) Створення нового маркетингового каналу, який буде інтегрований з іншими каналами в маркетингову стратегію.
2) Управляння лояльністю, встановлення зворотного зв’язку та моніторинг вподобань споживачів.
3) Контент-маркетинг є маловитратним способом просування, тому в певній мірі відбувається заощадження витрат..
4) Встановлення присутності бренду компанії у соціальних мережах та забезпечення позитивного імідж компанії або бренду.
Основними недоліками використання контентмаркетингу є: [2]
1) Обмежені можливості електронної комерції: соціально-медійні платформи ще не готові вести прямої електронної комерції.
2) Вилучення даних.
3) Правові питання: є певна кількість законів, що регулюють правила публікації онлайн контенту в соціальних мережах.
4) Недостатній рівень контролю над брендом. Розробка стратегії контент-маркетингу передбачає використання POSTметоду (People,Objectives, Strategy, Technology). [2]
При використані контент-маркетингу важливим є моніторинг основних показників на постійній основі, що характеризують ефективність виконаних дій, ці показники об’єднуються у систему КРІ – систему показників ключових метрик сайту, яка включає: трафік, конверсії, зворотні посилання, згадування.[2]
Види поширювального контенту, який часто застосовується у соціальних мережах: текстовий контент, фактичний контент, графічний контент.
За певними функціями можна визначити такі види контенту у соціальних мережах: контент продажів (товар, акції, розіграші, розпродажі ), інформаційний (новини галузі, огляди, репутаційний маркетинг, характеристики товару) та розважальний контент (конкурси, розіграші, квести). [3]
Соціальних мережі як Facebook та Twitter, є популярними як осередки розміщення контенту новин, тобто використовуєтьсся інформаційний маркетинг, а у Instagram часто використовується розважальний контент та продажу [3]
Контент-маркетинг – сфера неймовірного розвитку у майбутньому, оскільки завжди розвивається та змінюється, залежно від потреб споживача, під впливом тренів та новітніх технологій. З кожним днем створення високоякісного контенту набуває все більшої важливості, оскільки лише контент, який справді резонує з аудиторією, зможе виділитися та бути ефективним для розвитку. Однією з перспектив контент-маркетингує розвиток штучного інтелекту та машинного навчання допомагатимуть у покращенні контент-стратегії та розробці ефективних підходів до персоналізації контенту. Зміна способів споживання контенту створює нові можливості для розвитку контент-маркетингу.
Зростання значення персоналізації є ще одним напрямом розвитку. Контент, який адаптується під потреби та інтереси конкретної аудиторії, має вищий потенціал залучення та утримання уваги користувачів.
Розуміння потреб та інтересів споживачів, часові та ресурсні витрати, застосування відповідного виду контенту та контент-маркетинг, використання правильного каналу розповсюдження контенту – це все забезпечить досягнення успіху в контент-маркетингу, зміцнити довіру своєї аудиторії, збільшити клієнтську базу та продажі, позиціонуватися як лідери.
Список літератури
1.Ярина Джигін Чому контент-маркетинг важливий для стартапів та компаній на ранніх стадіях розвитку? URL: http://surl.li/nqylp
2.Сапега Л.І., Співаковська Т.В. Особливості контент-маркетингу як самостійного елементу просування в інтернеті URL: http://surl.li/lxurb
3.Ситник В., Мельникова О. Контент-маркетинг у соціальних мережах як трендова сучасна складова маркетингової стратегії розвитку бізнесу URL: http://surl.li/nqyrs
4.Роль контенту в сучасному маркетингу в 2023 році. URL: http://surl.li/nqypw
5.Частка організацій із стратегією контент-маркетингу в усьому світі з 2019 по 2022 рік. URL: http://surl.li/nqyuv
6.Дохід від контент-маркетингу в усьому світі з 2018 по 2026 рік URL: http://surl.li/nqyvp