СЕНТЕНЦІЯ СПЕЦИФІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ОНЛАЙН ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ В ЗВО - Научное сообщество

Вас приветствует Интернет конференция!

Приветствуйем на нашем сайте

Рік заснування видання - 2011

СЕНТЕНЦІЯ СПЕЦИФІЧНИХ ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ ОНЛАЙН ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ В ЗВО

05.05.2023 12:17

[1. Информационные системы и технологии]

Автор: Андреєва Наталія Олексіївна, кандидат технічних наук, доцент, професор, Державний університет телекомунікацій, м. Київ; Варшамов Армен Варшамович, старший викладач, Державний університет телекомунікацій м. Київ; Капченко Леонід Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент, Державний університет телекомунікацій м. Київ


ORCID: 0000-0001-2345-6789

Важливою складовою ефективної підготовки майбутніх висококваліфікованих спеціалістів в галузі телекомунікації є лабораторні заняття, де під керівництвом викладачів проводяться натурні, або імітаційні експерименти чи досліди в спеціально обладнаних навчальних лабораторіях з використанням сучасного програмного забезпечення (Maxima базується на Common List Mathcad, Mathematica, Maple) та устаткування, пристосованого до умов навчального процесу в закладах вищої освіти. Значна частина науково-педагогічних працівників українських ЗВО адаптуючись до природних та соціальних викликів, переосмислюють традиційні дидактичні принципи організації при дистанційному (онлайн) проведенні лабораторних занять. 

Використовуючи синтез як метод наукового дослідження, авторами визначені властивості (вимоги та їх реалізація), аргументовано запровадження нових специфічних дидактичних принципів (мультимедійність, модальність й надмірність; інтерактивність; ідентифікація; віртуалізація; індивідуалізація; комунікативність тощо) дистанційного (онлайн) проведення лабораторних занять з базових дисциплін, зокрема математики та фізики (табл. 2).

Синтез основних специфічних дидактичних принципів

Таблиця 2





Список літератури:

1.Вишнівський В. В. Організація дистанційного навчання. Створення електронних навчальних курсів та електронних тестів: навч. посібник / В. В. Вишнівський, М. П. Гніденко, Г. І. Гайдур, О.О. Ільїн. – К. : ДУТ, 2014. – 140 с.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License
допомога Знайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Конференции

Конференции 2024

Конференции 2023

Конференции 2022

Конференции 2021



Міжнародна інтернет-конференція з економіки, інформаційних систем і технологій, психології та педагогіки

Наукова спільнота - інтернет конференції

:: LEX-LINE :: Юридична лінія

Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення